Aktywne 9 miesięcy

Zaproś znajomych:

Aktywne 9 miesięcy

Spędź okres ciąży aktywnie. Kontynuuj treningi sprzed poczęcia w nowej, odpowiedniej do Twojego stanu formie. Zawierz specjaliście i przyłącz się do grupy aktywnych pań w ciąży. Dzięki treningowi znacznie łatwiej utrzymać prawidłowy przyrost wagi podczas całego okresu ciąży. Szybciej i łatwiej następuje również powrót do pełnej sprawności już po rozwiązaniu. Huśtawka nastrojów, nieopanowane emocje to codzienność kobiety spodziewającej się dziecka – dzięki udziałowi w zajęciach emocje zostają rozładowane, a endorfiny wydzielane przez organizm podczas wysiłku znacznie poprawiają humor. Silna, sprawna i elastyczna przyszła mama lepiej znosi cały okres ciąży i poród. Badania pokazują, że ćwiczące kobiety szybciej rodzą (NAWET DWA RAZY SZYBCIEJ) i odczuwają mniejszą bolesność skurczy. Poród to wielki wysiłek, można porównać go do przebycia maratonu, czyli ponad 40 km bez odpoczynku. Dlatego ćwiczenia w okresie ciąży znakomicie pomagają w przygotowaniu się do niego. Proponowany trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży. Ciąża nie jest przeciwwskazaniem do ćwiczeń! W większości przypadków dopuszczalny, a nawet wskazany jest odpowiedni trening! WARUNEK JEST JEDEN: zgodę na Twoją aktywność musi wyrazić ginekolog prowadzący ciążę!

AKTYWNE 9 MIESIĘCY to:

  • LEPSZA KONTROLA MASY CIAŁA I NIŻSZE BMI
  • LEPSZE SAMOPOCZUCIE I MNIEJSZE RYZYKO DEPRESJI
  • LEPSZY SEN
  • LEPSZE KRĄŻENIE I MNIEJSZE OBRZĘKI – ulga przy dolegliwościach takich jak żylaki, opuchnięcia czy drętwienie nóg
  • PREWENCJA DOLEGLIWOŚCI KRĘGOSŁUPA – bóle pleców są nierozerwalnie związane z dodatkowym obciążeniem, który musi dźwigać przyszła mama. Regularne ćwiczenia pomogą też przygotować się na okres po porodzie – gdy nowonarodzonego potomka będzie trzeba nosić na rękach.
  • ŁATWIEJSZY PORÓD ZDROWSZE DZIECKO – badania pokazują ze dzieci kobiet ćwiczących rodzą się zdrowsze i uzyskują wyższą punktacje w skali APGAR.
  • SZYBSZA REDUKCJA KILOGRAMÓW PO PORODZIE – ćwiczenia w trakcie ciąży pomogą również w zrzuceniu zbędnych kilogramów już po urodzeniu dziecka. – Panie w ciąży, które nie trenują, mają zazwyczaj większą masę ciała niż te ćwiczące.

U zdrowej kobiety w ciąży fizjologicznej nie ma przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń fizycznych o niskiej intensywności. Przeciwwskazaniami do stosowania ćwiczeń fizycznych są :

  • krwawienia w ciąży
  • nadciśnienie
  • cukrzyca
  • niedokrwistość ciężarnych dużego stopnia
  • zapalenie nerek w ciąży
  • infekcje.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Zaświadczenie od lekarza (ginekologa prowadzącego ciążę) o braku przeciwwskazań do podjęcia wysiłku fizycznego.

Szczegóły

  • Typ zajęć

    Zajęcia wzmacniające z elementami pilatesu, jogi i ćwiczeń oddechowych
  • Czas trwania:

    55 minut
  • Rezultaty

    lepsze samopoczucie w ciąży i łatwiejszy poród
  • Spalonych kalori

    do 150
  • Sprawdź grafik

Instagram

BLU na Instagramie