CROSS
CROSS
CROSS

Zaproś znajomych:

CROSS

Zajęcia CROSS to intensywny trening z elementami m.in. podnoszenia ciężarów, biegania i gimnastyki, którego celem jest budowa ogólnej sprawności fizycznej w oparciu o funkcjonalne ruchy. Zestawy ćwiczeń są bardzo urozmaicone, aby w jak najkrótszym czasie zaangażować jak największą ilość mięśni, a tym samym zwiększyć siłę, poprawić kondycję ,wydolność, koordynację i gibkość. CROSS charakteryzuje się tym, że ćwiczenia wykonywane są w dużym tempie, co pozwala spalić więcej kalorii niż standardowa sesja w siłowni. Są to zajęcia przeznaczone dla osób pragnących w szybki sposób zgubić zbędne kilogramy, angażując w to 100% wysiłku przez 100% czasu. Przełamywanie własnych słabości jest ważnym elementem każdego treningu.

CROSS to:

  • różnorodność ćwiczeń
  • intensywny wysiłek
  • poprawa siły mięśniowej
  • lepsza wydolność organizmu
  • wyzwanie i dobra zabawa
  • ogromna dawka energii

Szczegóły

  • Typ zajęć

    Trening siłowy, Trening wytrzymałościowy
  • Czas trwania:

    55 minut
  • Rezultaty

    Poprawa siły, wytrzymałości i kondycji
  • Spalonych kalori

    do 600
  • Sprawdź grafik

Galeria

Galeria zdjęć

Instagram

BLU na Instagramie