Regulamin usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez Panel Klienta online lub przy użyciu Aplikacji Mobilnej – obsługiwanych przez system E-fitness.
§1
Postanowienia wstępne
- Klub oferuje usługi polegające na możliwości zakupu on-line wejścia jednorazowego oraz wpłaty lub uzupełnienia kaucji na zajęcia poprzez zarządzanie indywidualnym Panelem Klienta.
- Klient lub Nowy Klient, który chce skorzystać z usług klubu zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu ogólnego.
- Internetowy Panel Klienta umożliwia: dokonywanie płatności w związku ze świadczonymi przez klub usługami, rejestrację Nowych Klientów, zarządzanie kontem, rezerwację zajęć.
§2
Definicje
- KLUB – obiekt usługowo-handlowy wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej pod nazwą BLU – KLUB FITNESS Anna Kozak-Szczerbicka, NIP 947-170-50-41, REGON 101-791-667, siedziba: Pl. T. Kościuszki 5 lok. 3/4, Aleksandrów Łódzki, 95-070
- PANEL KLIENTA – internetowe konto Klubowicza dostępne po zalogowaniu się do indywidualnego profilu korzystając ze strony www. blu-fitness.pl lub przez aplikację mobilną E-fitness App. Służy do zarządzania usługami oferowanymi przez Klub, rezerwacjami oraz sprzedażą produktów.
- KLIENT - osoba fizyczna, posiadająca zdolność do czynności prawnych, która posiada Profil Klienta.
- NOWY KLIENT – osoba, która rejestruje się w Panelu Klienta tworząc swój Profil Klienta.
- REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
- KAUCJA – depozyt za zajęcia, kaucja zwrotna, która wraca do portfela klienta w przypadku obecności na zarezerwowanych zajęciach; kaucja obowiązuje w przypadku karnetów typu OPEN; nie obowiązuje w przypadku wejść jednorazowych i karnetów ilościowych
- WEJŚCIE JEDNORAZOWE – wejście na 1 zajęcia grupowe lub na trening na siłowni; karnet ważny 28 dni od dnia zakupu
- APLIKACJA MOBILNA – aplikacja e-fitness app
§3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: Pl. T. Kościuszki 5, lok. 3/4, 95-070 Aleksandrów Łódzki
- Adres e-mail Sprzedawcy: blu@blu-fitness.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 733-751-340
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 05 1090 2705 0000 0001 2360 3563
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 6:00 – 22:00 (pon. – pt.) oraz w godzinach 8:30 – 14:00 (sob. – ndz.)
§4
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§5
Zakładanie Konta w Strefie Klienta
- W sklepie usługi zakupujemy imiennie przez Profil Klienta w Strefie Klienta, do którego dostęp możliwy jest przez stronę blu-fitness.pl (zakładka grafik) lub poprzez aplikacje e-fitness.
- Aby założyć Profil Klienta, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, data urodzenia, adres mailowy, telefon kontaktowy, adres zamieszkania.
- Założenie Profilu Klienta jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu ustanowionego w Formularzu rejestracji (loginem jest podany adres mailowy). Hasło przychodzi automatycznie na podany adres mailowy.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podane w § 3.
§6
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Strefy Klienta na swój profil;
- wybrać Usługę będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Zapłać” ;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.
§7
Oferowane metody odbioru usługi oraz płatności
- Klient odbiera usługę w siedzibie firmy BLU FITNESS.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatności elektroniczne
- Płatność kartą płatniczą.
- Płatność BLIK
§8
Cennik
- Aktualny cennik usług świadczonych drogą online dostępny jest w Panelu Klienta.
§9
Czas realizacji usługi
- W przypadku KAUCJI – możliwość realizacji usługi, tzn. zapisu na zajęcia, istnieje od razu.
- W przypadku WEJŚCIA JEDNORAZOWEGO – klient ma prawo zrealizować usługę w terminie 28 dni od dnia zakupu. Przy czym wejście jednorazowe na zajęcia grupowe wymaga jeszcze rezerwacji miejsca na zajęciach. W przypadku zakupu WEJŚCIA JEDNORAZOWEGO zapis na zajęcia możliwy jest bez kaucji.
§10
Polityka zwrotów
- W przypadku KAUCJI może zostać ona zwrócona w dowolnym momencie na żądanie klienta poprzez:
- a) zwrot gotówki w klubie
- b) zwrot na kartę w klubie
- c) zwrot na konto bankowe
- W przypadku niewykorzystanych WEJŚĆ JEDNORAZOWYCH – istnieje możliwość zwrotu wpłaty poprzez:
- a) zwrot gotówki w klubie
- b) zwrot na kartę w klubie
- c) zwrot na konto bankowe
- W przypadku wykorzystanych WEJŚĆ JEDNORAZOWYCH – brak możliwości zwrotu wpłaty.
§11
Sposoby reklamacji usługi
- Zgodnie z prawem konsumenta Klient ma prawo złożyć reklamację usługi w terminie jednego miesiąca od dnia, w którym okazało się, że usługa została wykonana wadliwie.
- Zgłoszenia roszczenia należy dokonać na piśmie adresowanym do przedsiębiorcy, dołączając do niego dowód na to, że właśnie on wykonał usługę(np. potwierdzenie przelewu).